lørdag 17. september 2011

Øverst på ønskelista.


Øverst på ønskelista mi om dagen finner du litt av hvert. Først er denne Pantone stolen. I og med at jeg har grafisk design utdannelse er jeg litt nerdete på sånt. Pantone farger er internasjonale fargekoder, det vil si at en farge har en kode som identifiserer den fargen, på den måten får du den samme fargen uansett hvor i verden du er. Denne tøffe Pantone stolen koster ca 800 kroner og fås HER.



Denne lampa er så fiiiin! Råsa! Nydelig farge. Den er fra Kremmerhuset og koster 499. Ugleputa er fra eBay og er helt skjønn. Den rosa ugleputen har jeg bare fra googlesøk.Tenkte jeg kanskje kan lage en selv?


Klokken er 50 - talls inspirert og er så skjønn! Denne har jeg lyst til å ha over døra på kjøkkenet vårt. Husker ikke helt hvor den er fra dessverre, men husker at den kostet 499.
Flodhesten er en nydelig og søt bokstøtte! Den gir litt mer liv til hylla enn en vanlig "ståldings". Den koster ca 500 kroner og fås kjøpt HER. Uglesparebøssen koster ca 125 kroner HER.


bilde fra finn,no

Sist men ikke minst... Jeg ønsker meg et HUS! : D Dette ligger i Asker og koster ti millioner.. Må nesten vinne i lotto tror jeg : P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar