torsdag 8. september 2011

Mini handletur



På Kremmerhuset har de fått inn så masse fine nyheter! Det ble ikke den største handlerunden dessverre, men én ting tok jeg i alle fall med meg til kassa. Et stilig reinsdyr! Har lenge lett etter noe lignende, så synes det var stas da jeg kom over denne. Ikke var den særlig dyr heller, 179 kroner, synes det var en helt grei pris

Skal lage lampe!
Ellers i dag har jeg kjøpt inn en del av det jeg trenger for å lage en lampe vi skal ha på kjøkkenet. Vi har ikke taklys der, så det er litt for dårlig lys å lage mat i nå som det går mot høst og vinter. Planen er å lage en lampe av Norgesglass. Jeg har sett forskjellige bilder av ulike måter å gjøre det på, men har ikke funnet noen som har gjort det slik som jeg tenker. Så det blir spennende! Jeg har kjøpt inn lampeledninger, kroker og diverse. Jeg trenger bare flere Norgesglass, så blir det bra! Det er fem loppemarkeder i Oslo neste helg, så jeg håper på at jeg får tak i noen flotte glass da.


Til slutt måtte jeg bare vise dette bildet av min nydelige franske bulldog Milla. Hun er helt i slutten av løpetiden og er derfor veldig slapp og sliten. Det er derfor hun har på seg bleie også forresten ;)

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Hei, lotte!
    jeg ble din første følger ;-)
    flott blogg jeg kommer til å følge...gleder meg til prosjektene du skal lage :-)

    klem tone

    SvarSlett
  2. Tusen takk! :D Så hyggelig! Blir litt av hvert utover, så hyggelig at du følger meg :)

    Klem tilbake!

    SvarSlett