mandag 5. september 2011

Prøv og prøv igjen!

Jeg har lenge fulgt med på interiørblogger ettersom jeg er veldig interessert i nettopp det. Jeg har tenkt tanken om å opprette min egen, men det har lenge bare blitt med tanken. Men så i kveld satt jeg i sofaen og tenkte shitt au, jeg gjør et forsøk! Så jeg klikket meg inn på noen steder som jeg kunne opprette min egen blogg og tenkte at dette var piece of cake. Men det tok litt lenger tid enn jeg forventet. Ikke ante jeg at det var så mange innstillinger! Jeg har studert grafisk -/web design, så dette burde jo være null stress, men fant fort ut at jeg hadde glemt en god del på web fronten. Jeg har nå sittet og knotet en stund og kommer nok til å fortsette å gjøre det en stund helt til jeg finner ut av hvordan ting virkelig henger sammen. Selv om jeg nok må smøre meg med litt tålmodighet...Tar tid å finne ut riktige fonter og farger gitt!

 
Dette bildet tok jeg da jeg var på Stoff og Stil i Oslo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar