onsdag 14. september 2011

Farger!


Jeg har gjort ferdig lampeledningene! Jeg beholdt de "fæle" Pandurofargene og sprayet de to siste, en med grønn og en med gul. Denne sprayen heter Quick og er fra Jernia. For å tone ned pandurofargene og gjøre det hele litt festlig, klippet jeg ut rektangler av voksdukene og limte de rundt. Synes det ble så sprekt! Det er veldig greit at de er så sterke i fargen ettersom denne delen må være nede i Norgesglassene. Jeg tenkte først de skulle være på toppen, men det kan bli tungt og småfarlig å legge all den vekten kun på lyspærene. Derfor må de være nede i glasset. Det vil også tone ned fargene noe.


Jeg venter fremdeles på å få "plastdingsene" jeg har bestilt i posten. Det er disse  jeg skal feste til lampeledningen slik at jeg kan skru på Norgesglasset. Når jeg får de er det bare å feste de og sette sammen lampa og henge den opp i taket!


2 kommentarer:

  1. kjempespreke og kule farger...gleder meg virkelig å se resultetet!

    ha en fin dag!
    klem tone

    SvarSlett
  2. Takk for det Tone! :D Gleder meg til å se reaultatet selv ;)

    Klem Lotte

    SvarSlett