tirsdag 6. september 2011

Brukthandelrunde på Grünerløkka


 I dag har jeg og min gode venninne Merethe fått oss en skikkelig gåtur! Nederst på Grünerløkka er det en god del bruktbutikker som har både det ene og det andre. Jeg er jo veldig glad i å gå i bruktbutikker og lete etter skatter, så det var veldig koselig! Jeg ser etter litt forskjellig egentlig, men mest møbler, rammer og glass. Jeg pleier og ta turen omtrent en gang i uka eller annenhver i alle fall, for å titte etter nye oppussingsprosjekter. Det som er viktig er å ikke se hva hvordan tingene ser ut, men å se for seg hvor flotte de kan bli! Mye av det man ser er jo ofte i dårlig stand eller har "skjønnhetsfeil", så det kan man bare se bort i fra når man er på brukthandeltur! Det er så mange ting som blir vakre og unike med litt maling, nytt trekk og noen nye knotter. Det er bare å bruke fantasien!

























Jeg falt litt for dette bordet, synes understellet var så vakkert!



Litt blurry bilde, men Merethe er fremdeles vakker ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar