søndag 11. september 2011

Loppis!

Jeg har vært på loppemarked i dag! Det var ikke det største utbyttet, men jeg var på mange måter innstilt at jeg bare skulle finne Norgesglass jeg kunne bruke til lampa jeg holder på å lage. Det ene glasset er er ganske lite, så kan hende jeg må få tak i et glass som er større. Det får jeg finne ut under veis ; ) Jeg har bestilt noen runde "plastdingser"  (av mangel på et bedre ord) som jeg skal feste lampeuttaket til slik at jeg kan feste lampene til lokket på glasset.



Jeg har lekt litt med tankene i dag om at jeg kanskje skulle få litt farge på lampa. Så jeg fant frem noe garn jeg har liggende og begynte å hekle en liten "hette" jeg kan ha over toppen av hver av lampene. Jeg tenkte jeg kunne ha en farge på hver av lysene, men fant ut at hekling var ikke greia. Det ble ikke så stilig som jeg tenkte, men da har jeg i alle fall prøvd! Så jeg har funnet ut at jeg skal spraylakke ledningene i stedet. Det kan bli skikkelig morsomt om jeg får de fargene jeg vil ha ;) Jeg har noen bokser, men trenger flere, så det får jeg kjøpe til uka.
.



Garnet er lyse grønt, men synes ikke dette ble så fint, så jeg har skrinlagt denne ideen


Lampen blir nok sprek når jeg er ferdig med den! : ) Jeg må bare få de "plastdingsene" mine og kjøpe spray, så blir jeg ferdig om ikke så alt for lenge!

Nyt resten av dagen! Det skal jeg i alle fall ; )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar