tirsdag 17. januar 2012

Mini prosjektet er ferdig.

 I går ble jeg ferdig med det lille prosjektet mitt. Jeg spurte min kjære hva han synes, og svaret ble "det ble faktisk ganske kult!" Så det er jo bra ; ) Det ble annerledes i alle fall! Det ble ikke det jeg tenkte i utgangspunktet, men det er det som gjør det morsomt med prosjekter uansett om de er store eller små, man vet ikke hva det blir til slutt!

Rammen er egentlig et speil fra Ikea. Det spraylakket jeg med KEM spraylakk og lot det tørke. På siden henger det tre pepperkakeformer jeg kjøpte på salg på Kremmerhuset. Jeg malte mannen lyseblå, damen lilla og hjertet rosa. Tanken var at de skulle stå for meg og min kjære, men da jeg fant ut at flodhesthodet skulle inn der også, er jeg ikke så sikker lenger : P *ler* Men alt trenger jo ikke å ha en betydning heller! ; )




Flodhesthodet er også fra Kremmerhuset og er en av nyhetene. Den er råtøff! Vi har en ramme i gangen med et reisdyrhode inni, slik som her, men dette var jo så mye tøffere! Flodhest! *ler* Det er i matt keramikk og koster 119 kroner.

Dett var dett! Som sagt ikke noe stort prosjekt, men morsomt!

Til slutt må jeg bare si at det var kjempe morsomt med den massive responsen i går! Det er ekstra artig å blogge når man får respons på det man gjør ; ) Jeg må også si at det er gøy å se bilde og link til bloggen min på Kremmerhusets blogg, HER

Og velkommen til nye følgere!

2 kommentarer:

  1. Åhh..så fint!:D jeg ønsker meg også den nyydelige flodhesten..men, min "bedre" halvdel satte ned foten.....hørt sånt?!
    Meeeeeen...;-)
    Lekker blogg!:)

    Tirsdagsklem AK!:)

    SvarSlett
  2. ha ha :D Så morsomt ;) Jeg bare kjøpte den jeg :P *ler* Så spør jeg kanskje etter på :P De har en annen flodhest også, om du ikke har sett det :) Det er en hel flodhest som man feks kan ha i en hylle ;)
    Takk for hyggelig kommentar! :D

    Klem Lotte

    SvarSlett