fredag 13. januar 2012

Kartell.

I fjor sommer kjøpte jeg endelig Kartell Bourgie lampen i klar plast. Den har helt til nå stått inne på kontoret, men nå har den fått komme ut i stua.


Jeg vet ikke hvordan jeg skal ha det helt enda, synes den er overraskende vanskelig å finne fargerikt tilbehør til! : P Men foreløpig får det være sånn som det er nå, til jeg finner på noe bedre *ler* Ikke får jeg til den nye linsa på kameraet mitt enda heller! Uff, så frusterende! Lysestakene er lilla og en nydelig turkis farge, men det var ikke så lett å få frem : P


Lampen kjøpte jeg på Illums Bolighus i Oslo og den kostet 2300 kroner. Lysestakene kjøpte jeg på salg i fjor på Indiska, "&" tegnet er egentlig fra Åhléns og koster 99 kroner, men jeg fant denne på loppis til 10 kroner. Den har jeg "tapetsert" med papir fra Søstrene Grene. Reinsdyret er fra Mols på Sandvika og kostet 79 kroner.



Jeg har også kjøpt en ny grønn og hvitprikket pute fra H&M Home, men milla ligger halvveis oppå den, så da ble det ikke noe annet bilde enn dette ; ) Trøtte bullejenta mi <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar