tirsdag 24. januar 2012

En bolle her og en bolle der...

Det blir mange boller til slutt! Jeg er en "bollefan"! *ler* Jeg er veldig glad i boller og skåler av alle typer. I dag har bollefamilien vokst ganske kraftig. Jeg har vært innom Søstrene Grene og der har de fått inn masse fint i melamin! I tillegg fant jeg noen skjønne boller på Kremmerhuset. Så det har faktisk blitt hele 11 nye medlemmer i dag!



Så mange fine farger! Sånt blir man glad av ;) Prisen gjør at man blir enda gladere, 13 kroner og 96 øre, faktisk ;)



Disse søte bollene ble også med hjem. Det er hvite utenpå og har farget mønster på innsiden. Jeg likte alle så godt, så da ble det en av hver ;) De hadde også en finfin pris på 19 kroner stykke.
Det som er så fint med boller er at de kan brukes til alt mellom himmel og jord! Bruk de til mat som nøtter og  dip eller bruk alle når du har taco. Bruk de til knapper, telys, ringer og alt mulig annet man kan tenke seg. Bare fantasien som setter en grense her ; )



På Søstrene Grene kjøpte jeg også to nye kubbelys i blått og mintgrønt. Det passet så godt sammen med det rosa jeg hadde fra før. Så da ble det litt omrokkering på lysfatet i stua. Jeg er veldig glad i kubbelys på fat, men ett tips er å ikke la de stå for nærme hverandre. Da vil de begynne å renne og ikke brenne pent, rett og slett fordi det blir for varmt. Så la de heller ha litt rom rundt på i alle fall 4 - 5 cm, gjerne så mye som 10, så er du sikret ; )

Den grønne telysholderen er egentlig et eggeglass og er fra Indiska. Den gule er et lite vannglass som også er fra Indiska. Og det er jammen den turkise med stålring også ; ) Sølvfatet er etter min farfar og farmor og passer kjempe fint til å ha lys på. Perfekt størrelse!


Ha en fin dag!

- Klem, Lotte - 

3 kommentarer:

  1. Så mange spreke farger! De hvite bollene med mønster inni var kjempesøøøøøte =)
    Ha en fin fin ettermiddag!
    Klem Line

    SvarSlett
  2. Så mange fine boller. Flotte farger.

    SvarSlett
  3. Elsker boller selv. Men bør begrense innkjøpet litt snart. Får jo ikke brukt alle :P Hehe.
    Skulle ønske søstrene grene var i området her og. Elsker den butikken!

    SvarSlett