fredag 15. august 2014

Dårlig tid og masse spam.

Jeg har ikke vært aktiv med bloggen på lenge, noe jeg er lei meg for! Jeg synes det er veldig gøy å blogge, men jeg føler at jeg ikke har tid til å prioritere det. Jeg synes allikevel er er fint å la den ligge ute ettersom jeg fremdeles får kommentarer og inspirerer andre. Dessverre så får jeg ekstreme mengder med søppelpost i min mail innboks av folks forsøk på å gi meg virus. De legger visstnok igjen en kommentar på et innlegg som jeg får mail om. Der står det en eller annen tilfeldig tekst med noen linker eller video. Dette klikker jeg selvfølgelig aldri på og sletter mailene, men, i og med at jeg nå får rundt 25 av disse mailene hver dag velger jeg å slutte å få mail hver gang jeg får en kommentar. Det vil da si at jeg heller ikke får beskjed når jeg får en seriøs kommentar. Dette beklager jeg veldig, men jeg skal jevning sjekke om det skulle være noe sånn at jeg fremdeles kan gi svar på det som måtte dukke opp.


Så håper jeg at jeg med tiden får lagt ut nye innlegg.. Nå som jeg har kjøpt meg leilighet! :D HURRA! :D


Ha en fin dag!
- Klem, Lotte- 

2 kommentarer:

  1. Hei! Mitt navn er Fredrik og jeg driver siden Oppsirkuler.no. Jeg prøver å få kontakt med deg angående å bruke guidene dine på vår nettside, men finner ingen e-post. Jeg har lagt ut en av guidene dine som eksempel, slik at du kan gå inn og se hvordan det ser ut. Dersom du ønsker denne fjernet, er det bare å gi beskjed. Vil gjerne publisere flere av guidene dine, men vil helst ha din tillatelse først :) Min e-post er fredrik at oppsirkuler.no. Takk for svar!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Bloggen min er ikke aktiv lenger. Jeg fikk veldig mye spam-Mail og valgte å fjerne adressen min. Jeg lot bloggen fremdeles ligge ute da jeg vet flere bruker mine fremgangsmåter. Om du ønsker å videreformidle disse, er det helt greit så lenge du krediterer meg. Moro at du tok kontakt! Ha en fin dag! Hilsen Lotte, Luftslottet.

      Slett