søndag 18. mars 2012

Fremgang i butikken.

Denne uken har vi jobbet hardt hele gjengen for å være klare til åpning nå på tirsdag klokken. 10.00! Her er noen bilder av prosessen.. ; )













Den siste uken har gått i ett og har vært kjempe slitsomt for alle, men utrolig morsomt å se hva man får til! Butikken har blitt så utrolig lekker! Bare mandagen igjen med siste finish og vasking, så er alt klart for åpning på tirsdag. Ta med deg alt som kan krype og gå av venner og familie og bli med oss å feire vår herlige butikk! Og i tro tradisjon er det selvfølgelig gode åpningstilbud! Så er er det bare å slenge seg på!

Velkommen til åpning av Kremmerhuset, ting og sånt, på Sandvika Storsenter tirsdag 20/3 klokken 10.00! : D


- klem, Lotte- 



9 kommentarer:

  1. Ser ut som det blir en fin-fin butikk! :) Jobber gjerne der jeg og. Hihi. :)

    Ha en fin søndag!
    Klem Lene

    SvarSlett
  2. Ser ut som det kommer til å bli kjempe fint! Dere har vært kjempe flinke, og er sikkert veldig slitne :) Desverre så jobber jeg tirsdag kveld, hvis ikke så kunne det tenkes at hadde tatt meg en tur :)

    Ønsker deg lykke til med åpningen på tirsdag :) :)

    Ha en flott kveld videre!

    SvarSlett
  3. Så spennande - skal jammen komme å besøke deg på jobb neste gang vi er på besøk på Rykkin ;)

    Ha ei fin veke og lykke til med åpninga!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så fint det blir =)
    Lykke til med åpningen =)
    KLEM

    SvarSlett
  5. Så spennende ..D:)
    Lykke til med åpningen :)
    For min del er nærmeste Kremmerhusbutikk ca. 40 mil unna, så da sier d seg selv at det ikke blir ofte jeg får muligheten til å gå i en sånn butikk.
    Men er jo en del innom nettbutikken da, siden den kom:)
    KLem sissel

    SvarSlett
  6. Så gøy å se : )) Butikken ble jo knallfin!

    Jobber du i Sandvika-butikken eller?

    Klem fra Silje (som også er kremmermus;b).

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Ja, jeg jobber der :-) hvilken butikk jobber du i? ;-)

      Slett
  7. Hei på deg!!!
    Du ble trukket ut som vinner av to retrotapet-biter i Fru Samuelsens blogg-basar!!
    Jeg trenger navn og adresse, så kommer det snart en liten pakke i posten til deg!!
    Takk for at du tok lodd!!!
    GOD PÅSKE!!
    Klem Fru Samuelsen:-))))

    SvarSlett