tirsdag 13. desember 2011

Mer eller mindre vellykkede Lussekatter.

Som de fleste vet er det Lucia dagen i dag. Min svigermor kjøpte på sitt siste utenlandsbesøk safran med til oss, og da tenkte jeg at nå skal jeg endelig få brukt den! Jeg så oppskriften som sto på klikk.no og tenkte som fersk lussekattbaker at denne oppskriften ikke bare var grei, men også riktig. Så feil kan man ta : P Hun som hadde skrevet denne oppskriften hadde glemt å skrive alt som skulle i, som jeg ikke så før jeg trodde jeg var ferdig. Så dette kastet jeg oppi til slutt. 


Deigen ville i alle fall heve, så jeg hadde fått gjort noe riktig *ler*


De ser  i alle fall ut som lussekatter ; ) Så nå skal jeg teste ut "lussekattene" mine og lese i det rykende ferske Bolig Pluss bladet jeg fikk i posten i dag ; )



Ha en fin Luciafeiring!


1 kommentar:

  1. Dem så i alle fall gode ut :-)
    jeg bakte også lussekatter idag, men dem fikke ikke så fin farge som du har på dine ;-)

    Skal kooooose meg med bolig + imorgen ( fikk i posten idag)

    klem tone

    SvarSlett