tirsdag 11. oktober 2011

Litt nytt og litt gammelt.

Grytevotter, oppvask børste, gavepapir
Fiiiint gavepapir!
Jeg har fått nye grytevotter i posten! De er så sukkersøte. Lys turkise med cupcakes på. De er fra eBay. Gavepapir og oppvaskbørste har det også blitt. Jeg ELSKER gavepapir i alle farger og mønstre! Det er så morsomt å pakke inn stilige gaver om man har litt stilig papir. Dette papiret er fra Søstrene Grene.



Pip samlingen har også blitt litt større. Jeg var så heldig at jeg fikk fløtemugge og sukkerskål av mamma. De er så skjønne! Fra før av har jeg en stor, beige bolle, en rosa, en blå og en beige litt mindre boller med fulger på og en liten blå bolle med blomst på. Er så glad i disse bollene! 





På kjøkkenet er det ikke bare nye ting, men også en ny gammel ting ; ) Jeg, min søster og den ene broren min har hatt ny økt med rydding i låven. Der fant jeg denne glassflasken fra Drammens Mineralfabrikk. Den er så sjarmerende! Jeg er ikke helt sikker på hvor jeg skal ha den enda, men foreløpig har den fått plass i hjørnet på kjøkkenbenken.

Ha en finfin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar